Rabu, 11 Februari 2015

Menyembuh Penyakit Barah dengan Rawatan Herba

Sewaktu Aneesah masih menerima rawatan intensif, rambutnya gugur hingga ramai yang menganggapnya seperti kanak-kanak lelaki.

Suatu ketika sambil membawa anak-anak ke pasar, saya terserempak dengan seorang sahabat lama lalu menegurnya. Beliau melihat kelibat anak-anak dalam kereta dan bertanya: "Seorang saja lelaki (merujuk kepada Aneesah)?" - lebih kurang begitulah katanya.

"Eh, tak, semua perempuan," saya jawab. Saya cerita padanya tentang penyakit Aneesah. Lepas itu, beliau syorkan kepada saya untuk membawa Aneesah ke Klinik An-Nabaat yang diusahakan oleh seorang akademik Universiti Putra Malaysia, Dr. Nurmawati Syakroni namanya. Masa itu Aneesah masih dalam rawatan dan doktor tak benarkan bagi apa-apa kecuali setelah mendapat nasihat daripada doktor itu sendiri. Jadi, tak terlintas di hati saya untuk membawa Aneesah ke sana kerana keadaannya pun sudah makin stabil.

Daripada pelbagai sumber video, banyak testimoni yang diperoleh mengenai keberkesanan herba An-Nabaat yang diperkenalkan oleh Dr. Nurma. Sahabat saya yang mengesyorkannya tadi pun ada pengalaman tersendiri setelah salah seorang ahli keluarganya mengalami penyakit cyst yang kemudiannya dirawat dengan mengambil herba An-Nabaat. Alhamdulillah, daripada apa yang dikhabarkan, keadaannya kini sudah pulih.

Kepada sesiapa yang masih mencari rawatan untuk apa jua jenis penyakit, boleh diikhtiarkan untuk ke sana. Tempatnya adalah di Bandar Baru Bangi:

RAWATAN HERBA AN-NABAAT
No.9 Jalan 6A/3 (Seksyen 16)
Bandar Baru Bangi
43650 Selangor Darul Ehsan
MALAYSIA


Video di bawah adalah antara yang terpapar dalam laman sesawang mereka: klik di sini untuk melawat blog mereka.


Semoga Allah menemukan kepada tuan-tuan/puan-puan ubat yang mujarab bagi penyakit yang sedang dihadapi.